La CUP celebra aquest diumenge la seva Assemblea Nacional a Cervera

El referèndum del 9 de novembre, les municipals del 2015 i la construcció nacional dels Països Catalans centraran els debats de l'Assemblea Nacional.

La Candidatura d’Unitat Popular celebrarà aquest diumenge 13 de juliol la seva Assemblea Nacional a Cervera. La trobada tindrà lloc a partir de les 10 del matí al Teatre de la Passió del municipi. L'Assemblea Nacional és el màxim òrgan de participació democràtica de la CUP i està obert a la participació de tota la militància.

L’Assemblea Nacional girarà entorn a tres eixos fonamentals. El primer d’ells marcarà el full de ruta a seguir de cara a la consulta del 9 de novembre. La formació estudiarà les estratègies que cal seguir per aconseguir la celebració del referèndum. El segon eix reflexionarà sobre la consolidació de l’organització al territori. La CUP debatrà la seva acció política de cara a les eleccions municipals del 2015 i les estratègies a seguir per consolidar candidatures que apostin per la ruptura i l’emancipació social. I, el tercer eix, gira al voltant d'enfortir estratègies de cara a la construcció nacional dels Països Catalans.